Firmowy blog to sposób, by wyróżnić się na tle innych marek, budować wartościowe relacje z klientami, edukować ich i zainteresować ciekawymi treściami. Wpisy na blogu można wykorzystać także w [...]
Współczynnik konwersji to nic innego jak procentowy wskaźnik udziału osób wykonujących pożądaną akcję, może być więc również definiowany jako miernik skuteczności reklamy danej strony [...]
Prowadzenie biznesu lub sklepu internetowego, ze względu na stale zwiększającą się konkurencję i rosnące wymagania klientów, to niełatwe zadanie. Aby więc odnieść sukces na rynku, dobrze jest [...]
Branża e-commerce jest wymagająca nie tylko pod względem biznesowym, ale też marketingowym. Oczekiwania klientów wobec sklepów internetowych stale rosną, co wymusza na właścicielach platform [...]
Właściciele sklepów internetowych dobrze wiedzą, jak duża konkurencja panuje w branży e-commerce i jak wiele wysiłku trzeba włożyć w to, by wyróżnić swoją platformę sprzedażową na tle [...]
Optymalizując konwersje w e-sklepie czy innego rodzaju witrynie internetowej, warto wykorzystać wyspecjalizowane narzędzia analityczne, które skutecznie pomogą w lepszym zrozumieniu zachowania [...]
Właściwie opracowana i zrealizowana strategia optymalizacji współczynnika konwersji pozwala zwiększyć skuteczność biznesową, w tym przede wszystkim zapewnić wzrost realizacji pożądanych celów. W [...]
Blog internetowy oprócz tego, że może powstać z samej przyjemności płynącej z pisania, jest również potężnym narzędziem wykorzystywanym do promocji firmy i pozyskiwania nowych klientów. Aby mieć [...]
Optymalizacja konwersji to zbiór działań, których celem jest poprawa współczynnika konwersji, a co za tym idzie, osiągnięcie konkretnych korzyści biznesowych, np. wzrostu przychodów ze sprzedaży. [...]
Niski współczynnik konwersji to niestety częsty problem w przypadku działalności e-commerce. Zazwyczaj tylko niewielki procent ze wszystkich wizyt użytkowników w e-sklepie kończy się dokonaniem [...]