Optymalizowanie działań

Dążymy do tego, aby zwrot z inwestycji (ROI) naszego Klienta był jak najwyższy, a najistotniejsze czynniki, takie jak konwersja czy ruch w witrynie, regularnie rosły.

Dlatego też monitorując na bieżąco wyniki uzyskiwane dzięki kampaniom promocyjnym, sprawdzamy, które działania są najlepsze i najbardziej opłacalne. W przypadku niezadawalających wyników wprowadzamy efektywne zmiany optymalizacyjne. Analizujemy wygląd i użyteczność witryny Klienta oraz przedstawiamy zalecenia, których wprowadzenie pozwoli na skuteczną optymalizację strony i lepszą widoczność dla robotów wyszukiwarek. Dzięki działaniom optymalizacyjnym związanym z m.in. strukturą strony i jej szatą graficzną, przeanalizowaniem i ewentualną zmianą procesu zakupowego oraz formularzy kontaktowych, dodaniem przycisków call-to-action, grafiki, menu, a także warstwy tekstowej, można osiągnąć pożądaną poprawę w zakresie osiąganych wyników. Doradzamy również, jakie inne działania Klient może podjąć, by osiągane wyniki były jeszcze lepsze i zapewniły finansowy sukces przedsiębiorstwa.