Mierzenie działań

Jedną z wielu zalet prowadzenia działań marketingowych jest możliwość szybkiego i prostego mierzenia ich efektywności. Wykorzystując dane pozyskane dzięki sprawdzonym narzędziom i programom, takim jak Google Analytics, HotJar, Google Optimize i naszym wewnętrznym, firmowym aplikacjom, możemy dokładnie przeanalizować skuteczność wykonywanych przez nas kampanii.

Dzięki wymienionym narzędziom sprawdzamy m.in. wzrost ruchu z konkretnych źródeł i mediów, czas spędzany przez użytkownika na stronie, współczynnik odrzuceń i współczynnik konwersji, a także zwiększenie przychodów w przypadku witryn z branży e-commerce na przestrzeni dni, tygodni czy miesięcy. W porozumieniu z Klientem definiujemy KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności, na których przede wszystkim skupiamy się w naszych działaniach, np. zwiększeniu ilości wejść na stronę, wzroście współczynnika konwersji czy średniej wartości zamówienia.